måndag 31 augusti 2009

Fullspäckad dag!

Äntligen kan man sätta sig ner och ta det lugnt! Jag har hållit igång hela dagen! Först så var det då skola till tre med bl.a idrott. Efter skolan så hade jag gitarr vid tjugo över tre till tjugo i fyra och jag hann bara slänga i mig en macka innan. När jag kom hem vid fyra var jag tvungen att göra mig iordning, för vi skulle till Anneberg, för Dennis fyller 40 år idag! GRATTIS DENNIS! :)
Vi hann bara vara där i ca. en timme för sen så var det dags för handbollsfotografering! Erik skulle vara där nere redan vid kvart över sex, så då fick pappa och jag vänta där på honom.. Sen bar det av hemmåt, men jag hann bara vara hemma i tjugo minutas typ, för sen skulle jag ner och fota mig. Nu så sitter jag äntligen hemma, men då så är det en massa homeworks som väntar! *suck* Kunde det inte bli sämre!?
Nå, vad tyckte ni min dag?? Inte helt dum inte?
Ska plugga lite till nu, sen så får vi hoppas att det går något bra på tv! :)
Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar