söndag 16 augusti 2009

Jag är bäst, på "chicago" iaf!

Igår sov jag över hos farmor, för mamma och pappa skulle egentligen på cykelfesten, fast det blev inget för dem. Jag och farmor hade det jättetrevligt! Vi lagade Tacos och spelade kort och Yatzy. Jag är verkligen bäst på "Chicago", eller igår var jag det! Vi spelade det sex gånger, och jag vann alla! Fick till och med fyrtal i ess!
Men farmor vann alla gånger på Yatzy ist, haha! Mamma och pappa kom upp en liten stund och fikade och tittade på speedway. Det är ju inte mitt största intresse precis, så jag var inne på min dator hela tiden, men jag tittade faktiskt på tv:n imellan åt!
Btw, Erik var faktiskt på Speedway Gp:t i Målilla! Kul för honom, haha!

Idag var familjen och farmor i Jönköping. Vi skulle titta lite på Ikéa och så var jag ju bara tvungen att gå lite på a6 med, haha! Jag köpte en kalender som jag ska ha både i skolan och hemma, pennor och ett par strumpbyxor. Fast de var försmå märkte jag för en stund sen! *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar