söndag 9 augusti 2009

Saknar er!

Jag längtar så tills tisdag! Då får jag träffa mina sötnosar igen! Jag saknar er så! Mina sötnosar är Sofia och Malin, om ni inte visste det. Vi hoppas på bra väder då!
Nu till dagens aktiviteter! Det har varit jättehärligt väder idag. Bara därför så öser det ner regn nu medans jag skriver. Kan det inte få vara lite sol, måste det komma regn också?
Tänkte egentligen städa idag, men iom att det var så underbart väder, så bestämde jag mig för att göra det imorgon! Så jag har spelat boul och frespee (stavning på båda?) med familjen idag. Jättetrevligt måste jag säga! Jag är bäst på boul, jag vann båda gångerna! Haha! Och så börjar jag få kläm på det här med att kasta frespee, hehe!
Sen så har jag inte gjort så mycket mer i eftermiddag. Har varit uppe lite på gymmet, börjar äntligen känna mig lite bättre från hals-ontet, och så var vi hos farmor och fikade! Blåbärs-sockerkaka, mummmms!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar