lördag 8 augusti 2009

Förlåt!

Oj, fem dagar sen jag skrev. Men jag har allvarligt inte haft särskilt mycket tid till datorn..Här kommer en liten resumé; Det har ju varit väldigt fint de sista dagarna så vi har bl.a varit på stranden i Movänta med Sofia, Linnea och Kia. Det var jättefint den morgonen, onsdags tror jag, men sen kom det väldigt mycket moln, så vi fick åka hem.. Lite småsurt! Men trevligt var det i alla fall. Sofia, Tack för att du är en sådan underbar människa! Jag kan verkligen prata med dig om allt! <3
I torsdags så var familjen på Liseberg. Jätteroligt! Men efter någon timme blev det rätt så mycket folk, men det gick ju! (:
Idag har vi varit i Västervik. Mormor och morfar hade husvagnen uppställd där under helgen. Så vi åkte ner dit och på kvällen bjöd de oss på middag! Trevligt trevligt!! Bilder kommer!
Annars så har det inte hänt så mycket, träffat Lollo och Lisa lite. Najs ;p
Jo, just det. Erik körde omkull med cykeln igår och nu så har han gips på armen. Läkarna tror att det är båtbenet, men de är inte säkra, för de såg inget på röntgen. Så om 10 dagar ska han upp och röntga igen och se om det verkligen var det. Bättre att vara på det säkra sidan!

Ska försöka skärpa mig med bloggandet från och med nu! PUSSHEJ <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar