torsdag 10 juni 2010

Ännu ett kapitel avslutat..


Jag kan inte fatta att det redan har gått tre år!! Det känns som om det var igår jag kom pirrig i magen till Prästängsskolan och med mitt hjärta enda uppe i halsen! Jag trodde det skulle bli tre tråkiga år, men det blev helt tvärt om! Visst, vi hade våra fajter i klassen, men vi har ändå hållt ihop! Många skratt och tårar, men shit vad jag kommer sakna er! Ni förstår inte vad ni betyder för mig, allihopa! Jag hoppas verkligen att alla kommer komma på de klassåterträffar vi kommer ha i framtiden, om fem eller tio år! En del kommer inte vara så långt bort, men jag tvivlar på att vi kommer prata så mycket med varandra som vi gör nu och en del kommer att flytta från denna lilla stad! Jag kommer sakna er något så enormt mycket! Jag vet inte vad ni känner, men detta är vad jag känner iaf!
9c1!
Total eclipse of the heart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar