tisdag 22 juni 2010

Sofia ♥ Sex and the City!

Jag har en ny passion och den stavas Sex and the City! Jag såg den första filmen för ca. ett och ett halvt år sedan och blev förälskad i den! Mode, vänskap och kärlek, kan det bli bättre? Sedan såg jag den andra filmen för några veckor sedan och jag tyckte att den också var riktigt bra, så nu har jag börjat se på repriserna av tv-avsnitten som går på trean efter elva någon gång och de är också hur bra som helst! Serien innehåller allt möjligt; vänskap, kärlek, shopping, bråk och en massa annat! Om ni inte har sett något avsnitt, se dem nu!
Igår när jag var på biblioteket, hittade jag denna boken (på bilden nedanför) plus romanen "Sex and the City". Romanen är precis som serien, för serien är baserad på boken, men denna bok handlar om/beskriver alla karaktärerna i serien/romanen och en kort resumé på varje tv-avsnitt som finns och mycket annat! Väldigt bra enligt min mening! Alla Sex and the City-fans måste läsa den!

Nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta läsa boken! Pussss


Jag tror att jag måste önska mig "Sex and the City-shoe box" till julen sedan. Det är en låda (som ser ut som en skolåda) och där i finns alla säsonger och alla avsnitt av serien! Det är ett måste! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar