lördag 19 juni 2010

Slapp lördag..

Idag har jag bara tagit det lugnt efter att jag kom hem från Lollos stuga. Jag var så fruktansvärt trött! :o Haha! Jag har solat (tänk att det blev sol idag, när de sa att det skulle regna på vädret!) och varit ute på en riktig långpromenad med min fader! :) Väldigt skönt att gå i detta väder! :)
I eftermiddags kom farmor ner också och åt middag! Trevligt att träffa henne igen, för det var så längesen sist! Nu har jag allmänt tråkigt och hoppas på att morgondagen ska bli roligare än denna kväll, haha! ;)

Jag såg bilder på mina kusiners USA-resa, som de är på just nu och ni kan nog gissa att jag blev väldigt avundsjuk! Jag har alltid velat åka dit och jag ska dit någon gång! Förhoppningsvis strax efter studenten, om någon vill åka med mig! :) Hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar