måndag 28 juni 2010

het, hetare, hetast

Alltså igår var det jättevarmt i solen, idag var det ännu varmare och i helgen ska det bli väldigt varmt. Idag har jag först solat i trädgården och efter lunch bar det av ut till Långanäs för sol och bad med Conne. ♥ Jag vet inte om det var solen eller att jag bytte solskyddsfaktor (en lägre), för jag brände mig en aning på låren, bröstet och ryggen, men förhoppningsvis så har det "gått ner" och blivit brunt tills imon! ;)

I kväll var jag på Friskis & Svettis för första gången i mitt liv, med några tjejer från handbollslaget. Det var ganska roligt, men inte så jobbigt som jag hade trott och förväntat mig. Ganska synd faktiskt!

Idag bestämde mamma och pappa att familjen ska åka till Falkenberg/Olofsbo på fredag och vara där i helgen, för det kommer ju att bli kanonväder! Vad passar då bättre än att ligga på en sandstrand vid havet och schteka!? ;)
Jag och min bror på midsommarafton!
Bilderna från midsommarn' går tydligen inte att ladda upp, så tror tyvärr inte att ni kommer få se dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar