torsdag 1 juli 2010

1 juli

Oj vad tiden går snabbt! Idag är det redan första juli och vi har snart haft sommarlov i en månad! :o

Jag har inte bloggat på två dagar (som ni har märkt), för jag har inte suttit vid datorn så mycket och så har jag faktiskt inte orkat... Men här kommer en liten sammanfattning om vad som har hänt de senaste dagarna;

Tisdag: På morgonen cyklade jag en lång runda med min pappa och sedan var jag ute i Långanäs en stund och solade och badade. På eftermiddagen träffade jag tjejerna för en fika och vi planerade vad vi ska hitta på i sommar. Kommer bli jättekul! :) Direkt efter åkte jag på bechhandbollsträning! :)
Onsdag: Igår var jag bara hemma och slappade (tror jag? Kommer inte ihåg :o haha!) och sedan på eftermiddagen var det golfträning! Efter träffade jag Fia, Malin och Conne och vi gick på "Eclipse"!! Den var skjukt bra!! Ni måste verkligen se den! Den var minst lika bra som boken!! Efter bion åt vi pizza på en restaurang! En jättetrevlig kväll med andra ord! :) ♥
Torsdag (idag): Åkte till Nässjö på morgonen för att städa hos mormor och morfar, som inte är hemma. De ville ha hjälp med det, så då hjälpte jag dem! Sen när jag kom hem har jag bara slappat. Suttit i solen en stund och tittat på tv.

Nu ska jag strax börja packa, för vi åker till Falkenberg imorgon. Jag tror inte att det finns något internet där, så kommer inte ha någon möjlighet att blogga.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar