onsdag 7 juli 2010

Ändrade planer!

Hej hopp allt folk!
Som ni har märkt, är jag inte så jätte aktiv med bloggandet och så kommer det förmodligen bli framöver också. När det är fina och soliga dagar sitter man inte vid datorn (eller så mycket iaf ;) ). Jag ska iaf försöka slänga in minst ett inlägg per dag, men jag lovar inga bilder!

Dagen har bestått av sol och bad ute med Conne och Malin. Vi har även sett Malins nya hund! Sjukt söt! Jag har också varit ute och tränat golf med pappa och sedan varit och hälsat på farmor en sväng.

Mina kusiner m.fl. kom hem idag, efter 3½ vecka i Hamburgarnas land! Jag skulle egentligen upp till Stockholm för att träffa Jennifer (min kusin♥) på söndag, men av privata skäl, kan jag inte åka upp. Synd är det, men som tur är, åker jag upp på onsdag ist och stannar tills på lördag! :) Ska bli underbart att komma upp till Estockholmo igen och träffa min släkt och få höra på allt som de har varit med om de senaste veckorna!!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar