söndag 18 juli 2010

Fika- och pratstund!

Jag har spenderat min förmiddag med Lisa. Det var jättekul att träffa henne igen, för det var en tag sen vi träffadeds nu! Vi fikade och pratade mycket! Det är ju mycket man missar på sommaren, för alla åker bort eller jobbar och så.. Känner att jag inte har träffat en del personer särskilt mycket..

Jag kollade på vad det var för datum tidigare idag och såg att det var den 18:e juli. Vet ni vad det betyder!? Imorgon är det en månad kvar till skolan börjar!! Vart har mitt sommarlov tagit vägen!?? Det har gått hur fort som helst och jag har inte hunnit med hälften av alla saker jag skulle ha gjort! T.ex skulle tjejerna från min "gamla" klass ha hittat på jättemycket roliga saker, men ingen är ju typ hemma, så det kommer nog inte bli av... SYND!

Bild från i fredags kväll i Stockholm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar