tisdag 13 juli 2010

Nu kommer regnet..

Kom precis hem -blöt- från stugan.. Det blev ingen beachhandboll idag, pga vädret (det har ju varit soligt rätt så länge nu, så då måste det ju självklart komma regn..) , så jag, mamma och Erik sprang ut till stugan ist. Erik hoppade av på vägen, så det var bara jag och mamma som tog oss fram till fots ;) Nu har mamma äntligen fått sin efterlängtade semester, så idag har jag bara tagit det lugnt med henne. Nu när hon är ledig passar jag på att åka bort, hihi! Dålig timing, men så kan det vara ibland, när det blir ändrade planer!

Jag fick precis min sms-biljett till tåget imorgon, så morgondagen kommer förmodligen att bestå av packning och umgås med mamma, om de inte åker bort vill säga!

Pusspuss!


Gammal bild, men tyckte det var dags att börja lägga ut lite bilder igen. Bloggen ser så tråkig ut utan bilder, eller vad säger ni??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar