tisdag 22 maj 2012

I THINK I'M 'BOUT TO EXPLODE

Jag hade tänkt att blogga lite igår efter vår handbollsträning, men jag var verkligen helt slut! Kan inte beskriva känslan, men om jag säger att jag gick och la mig vid halv tio så kanske ni förstår? ;) 
Annars så har jag strukit ett prov från min "att göra"-lista, nämligen kemin. Hoppas det gick bra, känns helt okej. Kan även stryka latin-redovisningen, så det känns bra! Men nu har jag redan tagit tag i de kommande uppgifterna och ikväll har jag varit på elevhemmet och pluggat tyska med Agnes. Satt ute i kvällssolen med massa andra härliga orienterartjejer, så det var mycket trevligt! :) 
Nu ska jag bara slappa, för imorgon blir det nya tag! Puss 

Premiär för min nya kjol i skolan idag, dock ser man inte slitsen.. Ashärlig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar