torsdag 17 maj 2012

ROCK MY WORLD UNTIL THE SUN LIGHTS

Det roliga med att ha en blogg är att man aldrig vet vem det är som läser den. Vilka är egentligen alla mina läsare?
Men här kommer lite information för er som enbart känner mig genom bloggen, ser mig i skolan eller egentligen inte har en aning om vem jag är. De flesta av mina vänner vet att jag älskar romantiska filmer, serier, böcker - ja allt som handlar om kärlek och romantik. Så därför blir de inte förvånade när jag sitter och tittar på t.ex. The Bachelor, som jag tittar på precis nu. Jag tycker det är så gulligt med sådana program som The Bachelor men vet ändå inte om jag tror att man kan hitta sann kärlek på det viset. Men det är kul att titta på iaf! :) 
Hittade en fin bild på google som jag tyckte passade jättebra till detta inlägg. En drömfångare! 

Bildkälla

1 kommentar:

  1. Sv: Okej, låter skoj! =) Tack, jag hade det sista provet innan sommarlovet idag ;) Galet skönt!

    SvaraRadera