onsdag 30 maj 2012

YOU WILL END UP AMONG THE ONES WHO'S ALWAYS WRONG

En eftermiddag utan något plugg överhuvudtaget! Inte fel någon stans :)) Idag gjorde jag mitt fysikprov, det andra i fysik b-kursen och det kändes helt okej. Hoppas det gick bra också, men förmodligen måste jag vänta till efter sommaren innan jag får reda på det..
Så idag ska jag slappa hade jag tänkt. Just nu sitter jag och läser den nya CHIC-tidningen modegalen som jag är och om en stund ska jag åka ner till stan och klippa mig. Kommer inte bli någon större förändring, så förvänta er inget ;) Och sedan får vi ser hur foten mår, om jag orkar/kan gå upp till gymmet och cykla lite. Var på sjukhuset igår och har tydligen fått en inflammation i foten, det är därför jag har haft så ont nu på sistone.. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar