onsdag 9 maj 2012

I WAS WORRIED ABOUT YOU, BUT YOU NEVER CARED ABOUT ME

Passar på att blogga medan jag sitter och tar det lugnt framför tv:n. Äntligen säger jag bara, för det har varit så sjukt stressigt som jag tror att ni har förstått. Idag hade vi de sista nationella (om man räknar bort muntliga i tyska då) och så var jag ledig på eftermiddagen. Men som jag skrev innan, så gick det inte riktigt som planerat..
Vi hade typ dödens träning idag på handbollen. Först styrka - inte så jättejobbigt, sedan intervaller - jobbigt, efter det backintervaller - har aldrig sprungit i varken en så långt, brant eller jobbig backe i mitt hela 18-åriga liv! Och sedan skulle vi ta oss tillbaka till ursprungsplatsen. D-Ö-D-! Börjar redan få träningsvärk i benen efter all mjölksyra, men shit vad skönt det kommer kännas i kroppen imorgon! ;) 
Imorgon ska vi till Linköping med klassen och den andra nv-klassen och jag ser faktiskt fram emot det väldigt mycket! Ska besöka universitetet, campus och annat, nice! Så blir kanske lite dåligt med uppdatering imorgon, så ni vet!

Om vi byter ämne helt, så ska jag bara säga att jag aldrig har varit något fan av chai te eller chailatte, varken i varm eller kall form, men  nu har jag införskaffat mig en påse te från Indiska så ska lära mig och dricka det!

Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar