tisdag 8 maj 2012

WHY CAN'T THIS MOMENT LAST FOREVERMORE?

Så nu är en stor del av den här jobbiga dagen över! Tyska nationella kändes över förväntan så då hoppas vi att det gick så också! Och latinprovet kändes inte lika bra som de andra gångerna vi har haft prov i det, men ändå helt okej. Nu ska jag öva lite inför morgondagens nationella och sedan blir det ett tre timmars långt möte ikväll med handbollen. Det ska handla om försäsongen och en sjukgymnast ska föreläsa, så det ska bli roligt! :) Lite segt med så långt bara.. Så för tillfället ligger mitt fokus på att klara av morgondagen, förmodligen ska jag göra en riktigt rolig sak också!!, så ska det bli en härlig dag på torsdag! Berättar mer om det senare :)

Puss

Pga bildbrist så får ni en bild på min assköna långkjol jag hade på mig idag ;)

2 kommentarer: