lördag 16 juni 2012

DET HAR HÄNT ATT JAG HAR VARIT SPONTAN, GJORT BORT MIG OCH GÅTT FRAM TILL NÅGON HELT OKÄND NER' PÅ STAN OCH ROPAT UT DITT NAMN

Today and yesterday I had a wonderful time with my american family. They were so nice and funny. I hope I will meet them soon again!
Ja hörrni. Nu har jag bara (okej, inte bara..) pratat engelska i 36 timmar typ. Så därför tyckte jag att det passade bra att börja detta inlägg med lite engelska. Som jag nyss sa, så har jag haft det riktigt bra det senaste dygnet! Igår kväll kom våra amerikanska släktingar hit och min morbror + kusin. Åt typ hela tiden, haha, och pratade massor om skillnader mellan våra vardagliga liv. Åh vad jag skulle vilja åka till USA!! Börjar bli riktigt avundsjuk på min kusin Jennifer som ska på utbytesår dit om typ en månad!! AAAHHH! Men nu kan jag ju passa på att avslöja en sak för er som inte redan vet om det. Förmodligen ska jag till USA nästa vår och hälsa på Jennifer, våra släktingar och se massor! I can't wait! 
Det var lite om de senaste timmarna. Min bror har dragit på Dreamhack med btw, för er som ville veta... Nu ska jag se vad kvällen bjuder på! 
Puss (som på bilden!)


Förresten, vem var det som ringde mig två gånger klockan två inatt med dolt nummer?!?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar