torsdag 7 juni 2012

KÄNNS SOM MITT LIV ÄR I NÅGON ANNANS HÄNDER

Känner mig rätt så ambitiös idag faktiskt! Var i skolan redan kvart över åtta idag (började kvart i tio) och pluggade matte. Fick lite svar på ett par frågor av min mattelärare så just nu känns det mycket bättre! Hann även med en sväng till elevhemmet och öva på svenskan innan idrotten började, så visst är det ganska så ambitiöst? ;) På idrotten spelade vi kubb och för en gångs skull så var jag grym på det, allvarligt talat! :) Köpte glass med - som ni ser på bilden . Och så har vi redovisat svenskan idag med, hur skönt som helst att ha det klart nu! Imorgon är det sista provet i tvåan, känns underbart, och på lördag ska vi festa till det ordentligt! ;)

Puss


1 kommentar:

  1. Sv: Tack snälla du, jag kommer nog ha det helt underbart i 2 veckor! =) Så vi hörs när jag kommer hem, tar nämligen en liten bloggpaus! :)

    Njut av glassen! =) Ha en fantastiskt sommar nu!

    SvaraRadera