söndag 3 juni 2012

YOU WANNA KNOW HOW TO MAKE ME SMILE, TAKE CONTROL, OWN ME JUST FOR THE NIGHT

Allt och inget. Det är vad min dag har bestått av. Sedan jag gick upp vid halv tio så har jag hunnit att plugga svenska, äta våfflor, plugga matte, kört en powerwalk med Elina och ätit middag! Nu ska jag strax köra ner till stan och hämta upp ett par brudar så ska vi fixa lite inför vår svenskaredovisning på torsdag, som förmodligen kommer bli grym (!) och sedan ikväll är det ju big brother-final!!

Igårkväll var jag på elevhemmet hos Laura och Lollo var även där. Vi hade det jättemysigt med paj - Laura är grym på att baka - och film. Någon som har sett filmen "Perfume - The Story of a Murderer"? Riktigt bra med konstig film, haha!

En tanke från igår: Varför ser alltid mitt hår så mycket kortare ut när jag har klippt mig när inte andras gör det??


3 kommentarer:

  1. Sv: Ja visst är den :) Den är dessutom galet bekväm att ha!

    Är du inte klar med plugget för sommaren? =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, vi har en redovisning och ett prov kvar :/

      Radera
  2. Låter som ne rolig dag ;) och snygg bild!

    SvaraRadera