måndag 11 juni 2012

JAG GILLAR DIN VIBE

Det var faktiskt roligare än jag hade trott att komma till skolan idag, för vi hade så grymt mycket att prata om efter helgen och allt. Helt sjuuukt alltså! Dock gjorde vi inget på lektionerna typ. Matten pratade vi bara och gjorde en enkät om det gångna året. Ingen engelska så jag, Lagge och Elina drog hem till Elina och kollade på "Sex and the City 2" och nu har jag precis sett klart filmen. Älskar den filmen och serien alltså, om ni inte redan har fattat det ;) Sedan hade vi fysik i en halvtimme med.
Cyklade till Julia efter skolan där även Sanna var. Det är vi tre som ska till P&L tillsammans om ca. 2 veckor, så vi planerade lite och så. Det är sjukt hur taggade vi är!! Om en vecka sticker jag till Spanien och sedan direkt till Peace and Love efter det, OMG!! 

Tre från i lördags, haha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar