söndag 10 juni 2012

WHAT A NIGHT

Okej, då ska jag ta och berätta lite om gårdagskvällen. Efter att ha sett studenterna springa ut från skolan och glida runt på stan och efter min kusins studentmottagning så träffades jag och sju andra brudar hemma hos mig och fixade oss lite, drack, skrattade och körde lite spel. En bra förfest med andra ord! Lite senare gick vi ner till stan och hotellet för att dansa och ha det grymt helt enkelt! Och så blev det! Dansade loss på dansgolvet - vissa kallade mig tom galen, haha! ;) levde efter mottot "live with no regrets" och "if you never try, you'll never know" igår och idag känns det så jävla skönt! Om vi bortser från huvudvärken och tröttheten då! Haha.
Den här kvällen kommer bli mycket svår att slå må jag säga!

Bild från Beccas instagram! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar