lördag 8 september 2012

EN LÖGN BLIR LÄTT EN SANNING NÄR DEN KOMMER INIFRÅN

Försökte blogga igår via min Iphone, men den gör ju lite som den vill ibland och den vägrade att publicera igår.. Men skriver mer om kvällen i ett senare inlägg! Håll ut! ;)
Har tagit mig en rejäl sovmorgon idag och känslan som befinner sig i min kropp nu går inte att beskriva på något annat sätt än underbar! Gjorde mig lite jordnötspannkakor till frukost (ett nyttigt och hälsosamt recept), plockade i ordning i köket efter igår och städade hela badrummet på övervåningen. Känns gött att ha det avklarat när man sitter nyduschad framför datorn nu :) 

På tal om pannkakorna så hittade jag detta recept på Julia Klingeners blogg för Aftonbladet (min absoluta favoritblogg!), så tänkte även dela med mig det till er :)
Blanda ihop 1 dl fiberhavregryn, ½ dl keso, 1 msk jordnötssmör och 3 äggvitor. Stek sedan i stekpanna i kokosolja (men jag tog solrosolja istället) och servera! Jag la lite hallon på mina och det blev fantastiskt gott!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar