söndag 30 september 2012

NU ÄR FALSKA KÄNSLOR BÄTTRE ÄN INGA ALLS

Wow, vilken lyckad kväll det blev igår! Precis enligt planerna! Kan berätta lite om den nu, så får ni bilder senare.
Den började med att Elina och Lagge kom och hämtade mig bilen. På Lagges plats (i baksätet) låg ett paket och en ögonbindel. Hon fick öppna paketet och sedan sätta på sig bindeln, som hon skulle ha på sig under hela bilfärden. Vi åkte och hämtade Hajer, som var tyst genom hela bilresan, så att Lagge inte skulle veta att hon var där, haha! Vi anlände till vår destination, Jönköping, runt klockan 18 och medan Lagge och Elina gick till restaurangen vi skulle äta på, så gick jag och Hajer till bion och köpte biljetter till filmen "Hypnotisören" med Mikael Persbrandt. Satt på restaurangen i ca 2½ timme och då gav vi vårt andra paket och läste upp rimmet som jag och Elina hade skrivit. Asbra, om jag får säga det själv ;) Gick ut mot bion, vilket Lagge inte heller visste om, och då gav Hajer henne biobiljetten, som var hennes present :) Bion var riktigt bra! Och läskig enligt vissa ;) Vid klockan 23 begav vi oss åter mot bilen där den sista presenten väntade, en tavla som jag och Elina hade pysslat ihop.
En fantastisk kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar