onsdag 5 september 2012

ORKAR INTE STÅ PÅ MINA EGNA BEN, JAG VILL ALDRIG NÅNSIN VARA ENSAM MER

Nu börjar livet komma i ordning igen. Kalendern är fullproppad med saker, både roliga och tråkiga. Har fullt upp för tillfället, så känner mig lite tankspridd, men det är så det ska vara! Det är då jag trivs som bäst, när man har saker att göra hela tiden, så man slipper bli rastlös! (Missförstå mig inte.. Det är skönt att bara ta det lugnt och "vara" ibland, men det har jag gjort alldeles för länge nu..) Om bara det här jävla halsontet kunde släppa någon gång också!! Trodde att det skulle försvinna när förkylningen bröt ut, men det visar sig vara mycket envisare än vad jag har tålamod med.. Men det får allt bli en powerwalk ikväll, bättre än inget ju! Kommer nog bli en hel del sådana den kommande tiden.
Som ni säkert såg, så la jag upp en bild på mitt schema igår och jag älskar det! Trodde pga detta att det kunde bli en hyfsat lugn höst, men icke! Som det ser ut nu kommer vi nästan ha något varje vecka och kurserna kräver mer utav en än vad jag är van vid. Bra i och för sig, men det gäller verkligen att ta sig i kragen! Engelskan kommer nog bli väldigt tuff, likaså historian, matten och fysiken (men jag hade ju inte räknat med annat gällande de två sistnämnda..) :/

Nehe, om man skulle ta tag i texten som ska skrivas till svenskan och som ska in på måndag nu kanske!? Ja, så får det nog bli..

Puss

Två bilder som Jessa tog i somras. Redigerade av mig lite grann. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar