söndag 9 september 2012

ONLY ONE WAY I COULD SUM YOU UP ALL TOGETHER, YOU'VE GOT A BLACK HEART

Hade en jättebra dag igår. Mötte upp Lagge vid tåget på kvällen och vi gick hem och fixade lite mat tillsammans med min bror. Resten av kvällen spenderade vi i min soffa med vin, choklad och popcorn framför "Körslaget" och "Brides Maids" eller vad den heter. Så himla kul att Jessa och Puttes kör leder omröstningen i "Körslaget" efter första deltävlingen!! :) Måste ha något att göra med att jag röstade, eller vad tror ni!? ;) Haha, nej skämt och sido.. De var riktigt bra tycker jag! Och Jessa var så fin så :) Kul att se en utav sina bästa kompisar i tv-rutan! 
Lagge slaggade här (haha, insåg precis hur roligt det lät..) och idag har vi bara chillat typ. Följde henne till tåget innan och sedan cyklade jag direkt till farmor för lite nybakade våfflor. Hur bra låter inte det liksom!? Awesome! Nu däremot blir det plugg och sedan till gymmet för att mjukstarta efter drygt en veckas sjukdom.. Here we go again! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar