torsdag 30 juli 2009

Falkenberg!

Hej alla!
Nu var det längesen jag skrev något till er! Jag hann inte skriva något innan vi åkte till Falkenberg, men det är där jag har hållit till de senaste dagarna! Vi var där med Sofia och hennes familj! Det var verkligen jättetrevligt och sol på tisdagen och onsdagen! (Vi åkte i måndags morgon.) Jag och Sofia är bäst på strandtennis, vad Linnea och Erik än säger! Haha!
Förutom att vara på stranden har vi shoppat inne i Falkenberg, gått och tittat längs Ätran och en massa annat. Detta ver en av de roligaste sakerna på sommarlovet, lugnt!! Hoppas vi åker dit nästa år igen :)
Jag får ju inte glömma att mamma fyllde år igår också! Hon fick en spik-matta av oss och en parfym (puma) med tillhörande bodylotion. Mums! Hehe..
Idag var vi en sväng på Ullared. Köpte en kappa till hösten och lite andra småsaker! Förhoppningsvis så kommer det bilder sen :)

Puss från en lite brunare jag! ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar