måndag 13 juli 2009

Imon så drar vi!

Det blir Öland i alla fall! Det verkar som om det "bara" var bilbatteriet det var fel på. Vi skulle ju egentligen ha åkt idag, men det blir imorgon istället!!
Jag är så glad att vi kommer iväg! För nu hade jag ställt in mig på att det inte skulle bli något Öland.. Så dagen har tillbringats med att packa och lite. Var även nere på stan med mamma. Vi gick på Karl XII och ICA. Där köpte jag tidningen SOLO, den är jättbra! Funderar på om jag ska fortsätta prenumerera på FRIDA eller om jag ska börja på SOLO, ??

Nu ska jag snart ner på stan och ladda på min mobil, så jag får gratis sms :)
Kommer nog inte att blogga så mycket på två/tre veckor nu, i och med att vi är bortresta, om det inte finns internet där vill säga.
Först ska vi ju nu till Öland, sen åker vi direkt därifrån till Falsterbo. Kommer hem en dag och åker till Falkenberg i fyra dar'.

Ha det så gött om vi inte hörs!!
Somriga pussar från Såfia!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar