onsdag 8 juli 2009

Otursfågel?

Jag brukar inte tänka på mig själv som klumpig, men kanske ska jag börja göra det? Lite grann i alla fall? Beachhandbollsplanen är en otursplats för mig. Jag har stukat samma tå två gånger och första gången riktigt illa! Jag har fått småvrickningar/stukningar på båda mina fötter ochi idag, stukade jag en tå och vrickade till båda fötterna. Inte så farligt, men det känns ju! Är det meningen att jag ska vara rädd innför varje träning på "beachen" och inte göra mitt bästa, bara för att inte skada mig? Det kan det ju inte va! Så, jag får väl ta det som det kommer.. Inte det roligaste, men men..

Förutom "olyckerna" har jag inte gjort alls mycket idag. Jo förresten, jag stod och strök framför tv:n i två och en halv timme idag! :o

Pussipuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar