måndag 6 juli 2009

Två gånger på samma dag

Idag har jag jobbat hela dagen, till och från i alla fall. Jag och mamma åkte ner ganska tidigt till hennes jobb för jag skulle städa och plocka ner gardiner. Så dagen har tillbringats lite i tvättstugan här hemma! Inte det roligaste, men vad gör man inte för pengar?
Sen har jag snackat med Evelina på sms hela dagen med, jättekul och hon är så snäll så! :)
Pappa, jag och Erik åkte ut till golfbanan i eftermiddags och gick på banan. Det började faktiskt att gå bättre för mig! Efter ett tag började det regna så vi åkte hem igen. Farmor kom och åt middag hos oss, väldigt trevligt! Efteråt följde jag med henne hem för att hämta en kruka, som jag kunde plantera mina paprika-kärnor i.
Haha, sen så åkte jag, pappa och Erim ut till golfbanan igen. Men jag blev så trött i armarna att jag typ inte orkade nått .. Så nu är jag väldigt arg på mig själv!

Ett stort minus för dagen är att ingen kan va de här dagarna och sen så drar jag och familjen bort i två och en halv vecka! På måndag blir det Öland tills söndagen, då drar vi vidare direkt till Falsterbo och kommer hem på lördagen. På måndagen sen så åker vi till Falkenberg där Ragnarssons är och är där tills torsdagen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar