fredag 18 mars 2011

GLADARE ÄN GLADAST

Ställde mig och bakade när jag kom hem från skolan. Eller vet inte om man kan kalla det för baka, men jag gjorde egen mintglass. Mamma ska nämligen ha lite kompisar här och hon bad mig att göra deras efterrätt. Vet inte hur det kommer bli, för har aldrig gjort den innan, men här under har ni receptet iaf! :) Vet inte om ni ser vad det står, men men..

Dagen idag blev rätt så bra iaf. Har gått och varit nervös i skolan hela dagen, för vi hade vår redovisning i eftermiddags. Igår kändes det inte alls bra, men idag när vi hade det övat kändes det helt okej. Sen så visade det ju sig att vi fick MVG, så det känns ju toppen! :) Det räddade min dag och nu kan man äntligen slappna av, haha! Får fira det imon eller nått typ ;) Imon så kommer Bea hit. En härlig tjej som går i den andra naturklassen och som jag spelar handboll med. Vi ska till festen tillsammans och kommer ha det grymt! LÄNGTAR!
Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar