måndag 28 mars 2011

LÖRDAGS KVÄLL

Väldigt händelselös dag idag, därför bjuder jag på lite roliga bilder från i lördags! :) Dagen har sett ut på ungefär följande sett: tandläkaren, skolan, plugg, gymmet, träning. Inte så mycket att skriva om precis. Men det hände en sak idag. Jag insåg en sak. Jag har tänkt tanken många gånger innan, men det har inte blivit någon skillnad. Jag vill träna mer. Jag behöver träna mer. Kroppen mår så mycket bättre då! Känner att jag är ur balans. På alla möjliga sätt och vis. Tankarna går inte att styra och kroppen säger nej. Men det hjälper att veta att man har vissa kompisar här. Kompisar är som stjärnor. De syns inte alltid, men de finns där. De flesta iaf. Ett citat från någon blogg som jag hittade en gång i tiden. Hur som helst, jag har lagt ett löfte för mig själv. Motionera minst en gång per dag i iaf sex utav sju dagar i veckan. Dvs handboll, löpning, promenader etc. Men man måste ju ha vilodag någon gång då och då också! ;)



Nu är du borta. Raderad ur mitt minne. Sista biten som höll dig här hos mig har fallit. Och jag känner mig faktiskt lättad. Kan fokusera på annat. Och andra. De få underbara personer som får mig att må bra. Och du är inte en av dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar