söndag 27 mars 2011

SAMMANFATTNING AV GÅRDAGEN

Blev inte så mycket bloggning igår, för när jag kom hem från Jönköping kom Conne och vi började göra oss i ordning direkt.


Kändes otroligt skönt att bara gå runt i massor av butiker, titta på alla vårnyheter och testa kläder och skor. Älskar känslan! Jag skulle inte köpa något, men lite blev det iaf ;) Bilder kommer senare. Köpte bl.a. linnet/klänningen som jag hade på mig igår. Hittade den på Monki, mitt första plagg därifrån! :) Fikade och åt lunch på stan, mycket gott!

Kvällen igår var jätterolig och trevlig. Älskar brudarna i mitt lag! God mat - Tacos och annat roligt! :) Jag hade fixat lokal men efter ett antal timmar gav en del av oss sig av mot Julias hus och var där i en timme eller två. Kom hem ganska sent, i och med att man skulle ställa fram klockan en timme också.

Så, vad händer idag då. Nu ska jag sätta mig framför biologiböckerna lite och senare idag blir det förhoppningsvis en promenad med Conne. Känner att jag måste komma ut lite, men är alldeles för trött för att orka ge mig ut på en löprunda ;) Haha!

Jag igår!


Konstig bild, men ni ser den snygga ryggen på klänningen/linnet iaf! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar