tisdag 29 mars 2011

OTURSDAG

Tänkte ta och berätta lite om min dag som har varit mindre bra. Vaknade i morse svettig och helt tom i huvudet. Hade drömt jättekonstiga drömmar (kommer inte gå in på det) och på något sätt hade jag lyckats riva bort hela mitt lakan från sängen och slänga det på golvet. När jag drömmer konstiga drömmar brukar jag alltid vara jättetrött hela dagen efteråt och så var det idag kan jag säga. Hade svårt att hålla uppe ögonen på lektionerna.. Sen blev det inte bättre av att när jag var halvvägs till skolan insåg jag att jag hade punktering på cykeln. Som tur är kom, Conne som den räddaren i nöden hon är, och skjutsade mig till skolan!♥ Resten av dagen har bara varit allmänt seg. Nu tänkte jag tillbringa mig eftermiddag med näsan i biologiböckerna och kanske skriva en insändare till svenskan om jag hinner. Fick reda på det idag och den ska vara klar på söndag, lagom kul liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar