torsdag 31 mars 2011

MYSIG FIKA


Det finns ett café här i vår lilla stad som så passande heter Lilla Cafét! Det är hur mysigt som helst och de har det godaste fikat och luncherna, älskar det!! Conne och jag gick dit efter skolan idag för att fika/äta lite innan matchen. När vi kom dit såg vi att Malin och Sofia (de jag och Conne var på tjejkväll med för ett tag sedan, om ni kommer ihåg?) också var där så vi satte oss med dem och det var jättemysigt! Hade inte umgåtts med någon av dem på länge, så det var väldigt roligt att prata med dem en stund! Åt massor av gott som baguett med kyckling- och curryröra, kaffe latte med kanel och en kladdkaka. Mums måste jag säga!


Conne och Malin! Sofia vägrade vara med på bild.. ;)


Nu till matchen. VI VANN! Fattar ni hur härligt det känns?? Slutresultatet blev 17-15! :) Tyvärr så var jag bara med och spelade i ca. en kvart, sedan så skadade jag armen igen. Den var tydligen inte helt återställd... Fan var surt! Får se hur det kommer gå framöver.. Men vi spelade bra iaf! :) Om vi nu vinner de återstående två matcherna (som vi borde!) kommer vi komma två i serien! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar