fredag 25 mars 2011

HOPPAS PÅ EN LYCKAD HELG

Rubriken säger det mesta! Efter en misslyckad fest förra helgen hoppas jag verkligen att denna helgen blir bättre. Snart ska jag äta våfflor och ikväll blir det match och vi måste vinna! Sen om jag orkar, kanske jag ska träffa mina brudar ♥ men det återstår att se. Imorgon blir det Jönköping hela dagen, men ska spara mina pengar så det blir bara att titta! Blir intressant att se hur det kommer gå, vad tror ni!? ;) Sen på kvällen är det lagfest. Låter som att det kommer bli toppen måste jag säga! :)

All my life I've been good but now
I thinking "what the hell"
All I want is to mess around
And I don't really care about
If you love me
If you hate me
You can save me, baby baby
All my life I've been good but know
What the Hell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar