torsdag 12 juli 2012

ALLTID FÖRBEREDD FÖR STORM

Åh vad jag kommer sakna den här känslan! Känslan av att bara vara och inte ha några måsten. Bara ta det lugnt och inte planera någonting. Om ni inte vet vad jag pratar om riktigt så ska jag nu ta och förklara det. Det är nämligen så att på måndag ger jag mig in i arbetslivet i fyra veckor. Jobbar hela dagarna i ända, så det kommer inte bli lika många uppdateringar här på bloggen. Hoppas att ni ändå kommer kika in här med jämna mellanrum! Ska blogga på eftermiddagarna och kvällarna och kanske slänger in ett par överraskningar till er, vem vet? ;)
Missuppfatta mig inte! Det kommer bli jättekul att jobba, men att vara ledig är ju inte helt fel heller ;) Men nu när jag har varit ledig i ca fyra veckor är jag redo för nya utmaningar och är supertaggad på att jobba lite!!

Så, nu vet ni lite om planerna för bloggen för den närmsta framtiden. I förmiddags har jag varit över i grannstaden en snabb sväng. Jag och mamma skjutsade min bror och hans kompis som ska vara där och cykla m.m. Passade på att titta i lite affärer, men fick inte med mig någonting hem (!!), jag vet att ni är chockade!! Haha. Men vi köpte med oss lite jordgubbar hem som vi ska äta efter maten sen, mums! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar