tisdag 17 juli 2012

YOU KNOW I'M NOT ASKING MUCH OF YOU

Så kompisar, hoppas ni har haft en bra dag! Jag är inte lika slut efter jobbet som jag var igår, men är ändå rätt trött alltså. Ska bara chilla med Julia E ikväll och kolla på "Allsång på Skansen" (haha, men det ger en faktiskt sommarkänsla!) typ :) Det får inte bli sent, för ska ju upp tidigt imorgon igen.. Behöver verkligen all sömn jag kan få, för sov inte alls bra i natt. Fan vad tankarna ska snurra fram och tillbaka-fram och tillbaka-fram och tillbaka, you name it.. Nehe, later! ♥
Vissa har frågat mig lite frågor angående titlarna/rubrikerna på mina inlägg. Ja, det är typ alltid delar utav låttexter osv men jag kan säga att de alltid har en speciell betydelse (iaf på senare dar - ett par månader eller längre tillbaks), men kanske inte på det sätt som ni tror. Tänker inte gå in mer på det nu, men ni får tolka det som ni vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar