onsdag 18 juli 2012

Såg ett avsnitt av SATC idag och det fick mig verkligen att fundera. Det handlade om att människor spelar olika sorters spel överallt, som i förhållanden. Och det stämmer ju faktiskt med den värld och den verklighet som vi lever i. Jag har kommit på mig själv med att spela spel flera gånger i det förflutna, men på senare tid har jag slutat med det. Jag har börjat bli mer ärlig och säga vad jag tänker och struntar i tankar som "jag måste vänta tio minuter innan jag smsar tillbaka, annars kanske han tycker att jag är för på..". Detta är ett exempel på tankar som kunde fara igenom mitt huvud innan, men nu säger jag bara skit samma! Varför ska man bry sig? Om vi går tillbaka till sms igen, det är väl egentligen bara bra som en person svarar snabbt, det visar ju att de bryr sig/är intresserade osv.. Eller vad säger ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar