söndag 22 juli 2012

FINALLY I AM FORCED TO FACE THE TRUTH

God morgon (eller vad vi ska kalla det?)! Har haft en riktigt skön förmiddag, har bara legat i soffan framför tv:n och chillat! Så himla skönt att inte göra någonting egentligen. Som jag skrev igår så var Elina här igår och det var jättetrevligt! Vi tittade på en film som gick på tv som hette "Life as we know it" eller något liknande och den var faktiskt riktigt bra! Till filmen åt vi popcorn, naturgodis och dip med morötter och gurka.. Behöver jag berätta om hur dåligt vi mådde efter detta ?!? Haha! ;)
Nu ska vi se vad denna dagen har att bjuda på för överraskningar, för gårdagen blev ju inte riktigt som planerat ;)
Bjuder på en osminkad bild, haha!

Nu har jag bestämt mig. Nu fortsätter jag min väg framåt och jag tänker inte vända mig om eller blicka bakåt. Tack och hej för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar