söndag 1 juli 2012

IT'S THE WAY I'M FEELING, I JUST CAN'T DENY

Okej hörrni, nu är det slut på blogg-uppehållet! I'm back on track och det ska bli så kul att berätta/visa för er vad jag har varit med om på sistone. Börjar förmodligen imorgon med det. Men kommer utelämna en hel del som inte är för officiellt syfte, haha! What happens in Borlänge stays in Borlänge (och självklart Spanien med då!), haha! 
Är äntligen hemma igen efter drygt 5 timmars bilresa och behöver jag säga att jag är rätt så sliten? Alldeles för lite sömn och alldeles för mycket alkohol, men det är det så värt! Kan inte beskriva hur kul vi har haft det.. Är riktigt hes kan jag också tillägga. Vet inte om det beror på att jag har skrikit för mycket eller om jag är förkyld, hmm.. 
Aja, nu ska jag fixa i ordning här hemma lite. Har en hel del att packa upp. Kassar och väskor från två resor, usch...

Lånad bild från Beccas/Evelinns instagram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar