lördag 21 juli 2012

VAD SKULLE JAG VARA UTAN DIG?

Kära, älskade, underbara kusin. Snart är det dags, du tar ditt pick och pack och sprider dina vingar väster ut, rättare ut sagt över hela den stora Atlanten. Förstår du ens hur mycket jag kommer sakna dig!? Det är nio månader tills jag får träffa dig nästa gång! Du kommer få vara med om  mycket, få nya erfarenheter, uppleva nya äventyr och växa som person, men du kommer alltid vara min Jennifer! Inte ett hav kan skilja oss åt, kommer skriva till dig hela tiden och ser redan fram emot våren då jag får komma och hälsa på dig! Du gör mig till en bättre person, helt allvarligt! Jag känner mig alltid bättre till mods när jag har träffat dig och vi har pratat, på riktigt. Du vet saker om mig som ingen annan gör och jag litar på dig till hundra procent. Igår när jag insåg att jag var tvungen att skriva det här inlägget så började jag nästa gråta, känslig som jag är ;)
Men ha det bäst nu min älskade kusin, så ses vi i mars/april! ♥ 
Jag älskar dig!

Lite bilder genom åren:
Sommaren 2012
Sommaren 2011
Sommaren 2010
Påsklovet 2011
Julen 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar