lördag 13 oktober 2012

HERE I AM STANDING HOPELESS WITH NO PLAN

Var nere på stan en snabb sväng i förmiddags, tänkte bl.a. köpa mig en trisslott för som en del har sagt till mig, så kan jag väl inte ha mer otur nu, utan turen borde väl vända? Men nej, ingen vinst för mig.. Mamma köpte sig också en lott, och hon vann! Det är väl bara att acceptera att livet inte riktigt är på min sida för tillfället, haha
Och för er som inte vet, så ramlade jag med cykeln igår.. Skrapade upp båda händerna, ett blåslaget ben/knä och en blå sida på foten. Kul. Dessutom hade jag min dator i cykelkorgen och ena kanten blev lite krossad på den, men än så länge verkar det ändå som att den fungerar :) I keep my fingers crossed. 
Nehe, nu ska jag strax göra mig i ordning för ett arbetspass. Slutar inte förrän efter elva, så ni får vänta ett par timmar på ytterligare ett inlägg, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar