söndag 14 oktober 2012

IT'S NOT ABOUT WHAT YOU'VE DONE, IT'S ABOUT WHAT YOU'RE DOIN'

Jag och min omplåstrade hand sitter och fular oss framför camen mellan historiakapitel och internetsidor om svensk historia på 1500- och 1600-talet. Jättekul. Verkligen. Är så sjukt trött, men är snart klar för idag, tror jag iaf. När jag ändå har passat på att börja det här inlägget med ett par  omotiverade meningar kan jag ju klaga lite till. Jag är skoltrött så in i!! Och vi har bara gått ett par veckor i skolan.. Låter ju alldeles underbart, eller hur!? Tur att vi snart har höstlov alltså. Inte för att jag kommer kunna slappna av så mycket då heller, men bara ordet "lov" låter fantastiskt för tillfället! Så om jag inte kommer ha så muntra inlägg den närmsta tiden vet ni vad det beror på. Men jag ska göra mitt bästa, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar