onsdag 24 oktober 2012

I THINK I'VE FINALLY HAD ENOUGH

Halva veckan har gått (läs "skolveckan") och det känns ju ganska så bra. Känns inte som att jag har något intressant att uppdatera er med men när har jag någonsin det i och för sig, så bara för att nämna någonting kan jag väl berätta att jag och de andra i klassen trodde inte att vi kunde få in mer prov eller liknande innan jul, men ack så fel man kan ha! Idag fick vi reda på att vi ska ha två stycken religionssaker typ och det lär ju bli mer :/
På tal om något helt annat så har Lagge dragit till London idag utan mig -.- och jag vill också åka iväg någonstans!! Men får förmodligen vänta hela den långa vintern (och hösten) innan jag får åka någonstans.. Men som dom säger, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Fast det kan faktiskt bli för länge, jag lovar!!
Just det, har fått tre jobbpass nästa vecka också, så höstlovet är räddat! ;) Från att endast ha en dag inplanerad har jag nu nästa hela fyra dagar, men det är inte fy skam på det säg :) 
Nu har jag väl ordbajsat klart för denna gång. Det blev visst en hel del text, trots att jag inte hade något intressant att berätta. Men så kan det gå när man är uttråkad som få. Haha, det rimmade ju typ! Var det ens någon som orkade läsa igenom all text? Det hade inte jag gjort iaf.. Later!

Ny profilbild på facebook..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar