torsdag 25 oktober 2012

I DON'T LIKE IT WHEN YOU BREAK ME HONEY

Hallå där kompisar! Åh vad glad jag är!! (Känns som att jag är det alldeles för sällan, eller iaf berättar det för er. Vill inte ha en sådan där tråkig "jag-klagar-på-allt-blogg", men det är lätt att det blir så..) Hade sovmorgon till 11.45 idag pga inställd tyska! Det gjorde inte mig något om jag uttrycker det så ;) Sov till nio, chillade framför tvn - "Ellen DeGeneres Show" och "Berg flyttar in" (båda inspelade från igår) -, åt god frukost och dansade i underkläder i mitt rum, haha! Alltid lika härligt ;) Sen hade jag bara en lektion (om man bortser från lunch och mentorstid) och det var fysik. Fick tillbaka våra fysikprov och det gick mycket bättre än jag hade trott. Är glad och stolt att meddela att jag har fått mitt allra första MVG i fysik på gymnasiet!! På något sätt så lyckas jag tydligen bättre i fysik b-kursen än i a-kursen.. Hmm.. Men men!
Nu ska jag plugga (gör jag någonsin något annat undrar väl ni..) och sedan gymmet. Slänger in en
bild på Kim Kardashian då hennes kropp är mitt mål, hihi ;)
Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar