söndag 21 oktober 2012

WHAT CAN MOVE YOUR BODY BABY?

Hann inte riktigt blogga igår, men när jag kom hem från Borås gjorde jag mig i ordning snabbt för jag och mina brudar skulle träffas och förfesta och sedan skulle vi på en 18-års fest. Förfesten var lika trevlig som vanligt - våra förfester är de bästa, ibland bättre än själva festen - och vi hade det trevligt på festen med sen! Synd att det inte var så många som dansade osv för jag var sjukt taggad på att svänga loss ordentligt på dansgolvet, men det får väl bli vid nästa tillfälle ist. Kändes inte som att det blev så farligt igår ändå, för har mått hyfsat bra idag faktiskt. Chillat lite och tittat på när Lollo och hennes lag spelade kvalmatch till division ett (fotboll för er som inte vet), men tyvärr så gick de inte vidare :( Så himla synd!! Men de är bäst ändå!

Ett par bilder från igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar