fredag 24 april 2009

Bra dag, bra dag!

Dagen har varit toppen! Blev klar med mina mjukisbyxor på slöjden, så jag får ta hem dem på onsdag! Hihoo! Sen så slutade vi vid tjugo över ett för vi fick ta igen tiden vi var i skolan på vår sovmorgon, gött! När jag hade ätit och solat lite hemma åkte mamma och jag ner på stan och köpte tofflor, haha, och så skulle vi titta på armband som jag önskar mig i konfa-present. Hittade två jag ville ha, hehe. Sen så gick jag in på Vila medans mamma skulle gå på systembolaget, och där hittade jag en tröja, den som är här under! Älskar den! <3
Sen har jag varit och förberett för loppmarknaden imon, den börjar vid 10.00 om någon vill komma i Mariakapellet! Kommer att stå i kassan då bl.a.
Men nu orkar jag inte skriva mer om den bästa dan' någonsin! Hehe!

PUSSSSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar