onsdag 8 april 2009

Fias dag!

Idag har jag varit med Sofia, eller jag är det just nu faktiskt (: Vi ska snart gå på bio, I Taket Lyser Stjärnorna. Det ska bli jätteroligt (: Idag har vi också varit på stan där jag har köpt en ny väska <3 Svart och vitrandig typ :b Sedan så sminkade jag henne, fick tyvärr inget kort ;s Vi bakade chokladmuffins i rosa-prickiga-former på ca 15 minuter. Coolt va!? xD Haha. När vi hade blivit tjocka cyklade vi upp till företagshälsan för att träna bort muffinsen (; jobbigt men kul!
När vi hade blivit smala igen så duschade vi och nyss så åt vi upp oss igen, på fläskpannkaka och mormors köpta morotskaka. :b hehe! Jag kommer vara jättefeeeeeet efter detta lovet! Så bli inte förvånade om ni ser någon rulla fram på gatorna, det är förmodligen jag! xD
Nu ska vi snart dra så jag hinner inte skriva mera, skriver kanske efter bion (:

Puss puss lovers :b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar