fredag 10 april 2009

Långfredan'! ♥

Dagen har varit toppen! Jag åkte ju till A6 med Sofia, Kia och Mamma! Jag köpte ett par skor till konfirmationen, de var svarta och klack på (: Jag älskar dom! Sen så köpte jag också en tuptops klänning, en jeanskjol, en lång t-shirt, ett par armband och whiteboard-pennor på Ikea. Jag blev jättenöjd med mina inköp! :D Förhoppningsvis så lägger jag ut bilder på några inköp senare, om jag kommer ihåg :b Jag har ju sagt så innan, men det har jag inte kommit ihåg!
På kvällen åkte vi till Ragnarssons och grillade. Det var första gången för mig i år! Vi grillade fläskfilé. Mumma! Jag, Sofia, Linnea och Erik har spelat Mario Kart på deras stora projektor, det är jättehäftigt! (:
Skriver mer imorgon på eftermiddagen.
Tschüs! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar